/

JAG IDAG


Dagen började med skola. Ganska slappt. Drog hem efter matten för att hämta idrottskläder. Och då fick jag köra mopedbil! Haha, älska! Slutade vid tre, efter det drog jag och Molly in till stan och hämtade Club 16 biljetterna. For hem vid fem. Käkade och tog sedan moppen och åkte en sväng till Bjästa och Bräcke. Hann till och med käka glass! Underbart, snart är det sommar. Wiie! Nu ska jag och Molly sova, godnatt!
#1 / / SaraH:

sv; Hej, jag mår bra. Hur mår du själv? :P

Ja visst kan vi följa varandra via bloglovin säg bara till när du följer mig så följer jag dig!

#2 / / julia:

sv; jag mår toppen!

visst, jag lägger till dig som nummer 37, säg till när du lagt till mig med! :)

#3 / / SaraH:

sv; Vad bra! Jag följer dig nu också! :D

#4 / / SaraH:

Det syns inte att du följer mig! :( Jag ser iaf inte att du följer mig.

#5 / / Lovisa:

jag mår bra sj?:)

ja de kan vi, säg till vilket nr du blir så gör jag samma:D

#6 / / sofia:

snygglouise!<3

#7 / / Lovisa:

Jag blev nr 8:)

#8 / / Julia:

Fin du är! :)