/

skoooola

jag är nå jävulst less på min mobil nu, har inte fått tillbaka den än, och det kommer väl ta minst 2 veckor till!!!
jag funderar fan på att köpa en ny, är så jävla less på den dära nu ... för den ska bara gå sönder hela jävla tin !
tänkte bara så att ni vete :)



nu sitter jag och väntar på att emelie ska komma tillbaka,
hon är hos någon :b typ farmors syster eller nåt!
hon ska kanske följa med till skolan imorrn ! 

måndag: -
tisdag: svenska
onsdag:
tyska förhör
torsdag: ingenting tror jag
fredag: tyska förhör, engelska arbetet färdigt

nästa veckar blir det nog inte så mycket, för nästa fredag så är det ju skolavslutningen !
när vi börjar 8:an så ska vi inte ha annika som handledare, utan vi ska ha 
elisabeth och anna . 
min tyska lärare 8)

hade, peace.
#1 / / amanda:

Hej, hur är läget? :)