/ VARDAGEN /

IT HURTS

Inte blivit mycket till uppdatering, hehehe. Inte haft något att skriva om, inget intressant händer i mitt liv just nu.
Inget roligt iallafall, men mycket av det dåliga. Nä nu ska vi inte vara så deppiga. Sitter just nu inne i Mollys hus
men henne sovande bredvid mig. Hon ville ta en powernap innan vi far och jobbar. Var så sjukt trött imorse! Och
sedan blir det inte bättre av att sitta och titta på film hela dagen! Det blir man absolut inge piggare av.

Imorgon drar jag till stan efter skolan och shoppar liteeee. Och efter det så drar jag och kollar på en moppe. Wiie.
Fedt nice mannen. Sedan på torsdag vet jag inte, vi är ju ledig :D på fredag också, som nog resten av skoleleverna är. Status på oss som får vara ledig. Men iallafall, till helgen vet jag inte heller vad som händer och sedan på måndagen är vi ju också ledig. Och som nog alla barn vet så är det ju SKOLAVSLUTNING nästa vecka, så jävla nice!


#1 / / Anonym:

Alla är lediga eftersom det är Kristihimmelsfärdsdag, dvs en röd dag ;)