/ VARDAGEN /

falkenberg på fredag! (?)

antagligen så blir det falkenberg redan på fredag!
härligt! idag så pratade jag med emelie i 1 timme och 20 min :)
jag längtar riktigt mycket, men isf så kommer vi först fara till gammelmormor. som bor i nörrköping, sedan ska vi bo på hotell en natt och sedan fortsätta till falkenberg.
jag kommer sakna massa folk! :o
så, när jag sitter i bilen så får ni för fan ta och smsa!!!
14 timmar i bil är inte så kul, kan jag ju lova :)

+ en sak till, vill nån köpa polkagrisar ? :D
vi säljer till klassen. 35st á 15kr.
så säg till om ni vill ha några.
men nu har jag inte så mycket att säga!
hadebäst, peace.


hahah, inge små ;)


haha, ja. vad ska man säga om det här? (;


:)


det får bli den sista bilden. men jag saknar dom mycket iaf!
#1 / / Emelie Norberg:

värsta tjockis bilder på mig! ;o <3

#2 / / xccv.blogg.se:

sv till emelie: nej, värsta söt!<3