/ VARDAGEN /

MY WEEKEND

Har jobbat hela helgen, som vanligt. Dock blev det endast halv dagar eftersom att det var så fint väder. På fredagkvällen gjorde jag ingenting alls, satt hemma och kollade på film bara. Vilket var väldigt skönt ändå. Sedan på lördagkväll var det meningen att jag skulle till Skorped på fest, men åkte istället med Rebecka och Dennis till Bjästa och var där ett tag. Helt okej kväll ändå. 
 
Imorse hade jag sovmorgon vilket var väldigt skönt, hade även körlektion som faktiskt gick bra. Lunchade sedan med mamma på Waynes och hade två lektioner innan jag slutade. Ikväll blir det att kolla på hockeyn med mamma och bara ta det lugnt. Köpte även två hårprodukter till som jag lite senare lägger upp bilder på.
#1 / / Veronica:

Fin du är :)

#2 / / Victoria Estelle:

Så himla fin du är! ::)

#3 / / KassandraPalma:

riktigt fin!