/ FOTO /

TREVLIG HELG MED JÄTTEBRA SÄLLSKAP!

Fredag: Slutade skolan vid två, drog hem och gjorde inget speciellt. Vid sju så åkte jag och hämtade Lovisa och då drog vi till Bjästa och spelade volleyboll med Molly, Jossan och Sanna. Blev less efter ett tag och då åkte vi hem till Jossan där det blev hur mycket surr och skratt som helst! Klädde även ut oss, jag tror jag aldrig har skrattat så mycket någonsin! Drog hem runt tolv någon gång.



Lördag: Under hela dagen så slappade jag, solade iprincip hela dagen. Och brände mig gjorde jag också. Klockan sju så åkte jag till Kim med Thobias. Färgade även Thobias hår. Blev faktiskt riktigt bra! Åkte sedan hem till Lovisa där Molly och Jossan var. Såg på Eurovision Song Contest. Och som nog alla redan vet så vann ju Loreen. Underbart! Gick ner till stranden och träffade lite folk och hade det bara allmänt trevligt. Kom hem runt tre.



Har haft en riktigt trevlig helg med jättebra sällskap! Idag har det hunnit varit lite folk här, eftersom att min underbara mamma fyller år idag ♥ Grattis till henne! Kommer nog massa annat folk sen också. Funderar även på att gå ut och sola idag igen. Ha en fortsatt trevligt söndag i det underbara vädret!