/ VARDAGEN /

What the fuck?

Min dag blev tyvärr inge bättre. Ingen ville komma och rädda mig, satt ute på altanen i 7 och en halv timme. I samma
fåtölj. Flyttade mig en gång, till soffan. Sov i kanske en kvart. Gick sedan tillbaka till min kära fåtölj. Fyfan vilket liv
jag har </3 Satt där till klockan halv 8. Efter det trodde jag Simon och Rebecca skulle rädda mig. Vi for bort till ån.
Inte kul, sedan hem igen. Det gjorde inte min dag bättre. Så jag satte mig i soffan och kollade på TV istället.
Måste bara tillägga en hemsk sak! Jag var ute en gång under hela dagen, och då var klockan si så där 5. OCH DET
VAR SÅHÄR FINT VÄDER?! Det måste ha brunnit för mig eller något.. Aja hoppas alla ni andra har haft en mycket
bättre dag än vad jag har haft! Blir snart till att sova eftersom att jag ska upp och jobba imorgon, HEMSKT.

Funderar på att dra på Sommarfesten imorgon, om någon följer med mig. Haha.. Vilka ska dit? :)



#1 / / Anonym:

Vart jobbar du?