/ VARDAGEN /

FYFAN VA VI ÄR BRA, FYFAN VA VI ÄR BRA!

Sämst uppdatering idag. Dagen började med jobb, slutade klockan tre. Efter det drog jag hem, for och badade med
Daniel. Sedan vid klockan kvart över sex så for jag bort till Västanå för att spela match. Vi vann, med 4-0. Och jag
gjorde ett mål! ;) Haha. Men riktigt bra spelat idag brudar! Detta var sista matchen innan uppehållet. Vet inte hur
länge det blir. Men en månad kanske! Efter det fortsätter vi att kötta, så akta er ;) Hahah, nä nu ska jag ge mig!

Jag hade även ont i knät sen innan, men nu är det värre eftersom att en jävla tjej sparkade mig där. Och sedan har 
min fot fare åt helvete, jätte kul! Så vi ser väl hur det blir med jobb imorgon! Men nu ska jag iallafall sova, skriver
imorgon. Godnatt, sov så gott alla!
#1 / / johanna marcusson (::

as bra spelat louise ! :]