/ VARDAGEN /

myspys

mysig kväll igår.
jocke var här, och oscar var med rebecca. så vi kom på att vi skulle hitta på nåt.
så vi bestämde oss för att fara till drömme och grilla :)
det gick suveränt, förutom att jag och rebecca var lite störda 8)

haha, sen så gick vi ut i vattnet för att vi ville komma till bastun, då började oscar elda ..
så det blev nå jävulst varmt där, haha alla typ klädde av sig !
sen skulle oscar bada, kallt :o

sen började vi prata om spökerna som finns där :o
vi satt i bastun till typ 12 eller nåt, sen for vi hem.
när vi kom hem så satt vi en stund nere och tittade på the ring 2.
men sen gick vi och la oss :)

jag och jocke vaknade vid ungefär, 25 över 11 ? :)
fast vi klev inte upp förns typ halv 1. och han skulle hem 1 (6)
han for när klockan var 5 i ;) smart pojk!

senare ska jag kanske vara med sara och rebecka, men det är inte säkert.
och jag är halvt deprimerad ?! JAG BRÄNDE BORT LITE AV MINA ÖGONFRANSAR IGÅR !!!!
fattar sur jag är, dom är ojämn som fan :(